The good life

I fredags kom jag hem till mamma och pappa 03:45 (teknisk sett var det lördag) och insåg att jag inte hade några nycklar. Det hade väl inte varit någon big deal om det inte var för att mamma och pappa var bortresta... Med sjukt lite batteri på mobilen fick jag till slut tag på Susanne som bor i huset bredvid oss. Hon kastade ner sina nycklar från balkongen och sen fick jag sova på soffan med Chilli :P

Igår vaknade jag runt tio hemma hos Susanne. Hjälpte henne lite med jobbsökandet och sen bar det av hem till Uppsala igen för ännu en partykväll. Åsa firade att hon fyller år på onsdag :) Det var riktigt roligt där, även om jag ibland kan vara väldigt feg när det kommer till att prata med nya människor. Men det blev bättre framåt slutet :)

Jag kom hem inatt runt halv två, promenerade hela vägen hem från stan med Olof och pratade om livet. Vid åtta imorse ringde väckarklockan och jag drog till Kristina i min klass och pluggade. Det var faktiskt första gången jag någonsin har varit i en studentkorridor :P När vi var klara runt 10 tog jag en promenad hem igen. Fy fan vilket skönt väder det har varit! Kollade mig i spegeln när jag kom innanför dörren och såg att jag har fått typ en miljon nya fräknar.

Poängen med det här inlägget var, förutom vad jag har gjort i helgen, att jag inte har sovit sådär jättemycket de senaste dagarna. Men å andra sidan, man lever ju bara en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback