Tea in the afternoon

Det känns så jäkla tråkigt att inte kunna lägga upp bilder :( Men men, det kommer en hel drös på måndag.
Jag har i alla fall hunnit hälla i mig en kopp te samt skrivit ut hemtentan och alla seminariepapper. Jag tycker väldigt mycket om att vara organiserad så nöjet med tentor och sånt för min del är att fixa med detaljerna samt skriva ut allting och häfta ihop papprena fint o.s.v. Jag är så sjukt nördig så det finns inte, men det är gulligt det med :P

För tillfället är det jobb med bror som gäller. Det lär väl bli en bit in på kvällen eftersom mamma och pappa är borta så det blir nog inte en händelserik fredag för min del. Jag ska ju ändå jobba på Hillclimben imorgon så det spelar ingen större roll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback