Söndagsfilosofi

Mellan 7-17 jobbade jag med min bror vilket var helt okej förutom att jag fick så satans ont i huvudet på grund av sömnbrist. När jag slutade gick jag och mamma till ICA för att handla middag, Billy's pizza blev det. Sjukt gott. När Saga hade kommit hem från dansträningen möttes vi upp halvvägs mellan våra hus för att ta en cigg, vilket vi alltid gjorde förr i tiden när jag inte vågade berätta för mina föräldrar att jag rökte. Saga kom på cykel den jäveln, men det var fan inte stabilt någonstans :P Jag tog med mig Ben & Jerry's till henne och vi satt framför tv:n och såsade typ hela kvällen. Jag kom precis hem.

Imorgon ska jag tillbaka till Uppsala. Det känns både bra och dåligt. Jag tycker inte om att åka härifrån på grund av mina vänner, men samtidigt hatar jag det här stället och allt det representerar så jäkla mycket. Det är väldigt bitterljuvt för mig att vara här. Jag har i alla fall lovat mig själv att försöka tänka mer positivt i fortsättningen, lite att glaset är halvfullt istället för halvtomt, så jag får helt enkelt tänka så att det är värt att vara här eftersom mina vänner är här. Jag kommer inte heller behöva sakna dem särskilt länge eftersom jag kommer tillbaka igen nästa helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback