Saturday night

Vaknade igår runt 6 på morgonen hemma hos Nina och Conny av att solen sken rakt i mitt ansikte. Kul. Somnade om lite halvt fram till typ nio, sen orkade jag inte försöka längre :P Efter ett tag tog jag en promenad ner till Susanne eftersom hon behövde hjälp med jobbsökandet och sedan gick jag hem för att göra ingenting. Jag hade så tråkigt att jag till och med lade lite bitar på pappas pussel som ligger på vardagsrumsbordet.
När Saga äntligen var klar med sin dansträning åkte vi till donken och jag fick äta för första gången på hela dagen :D Efter det skjutsade hon hem mig till Cissi och vi drog vidare till Heron City. Wolverine blev det. Helt okej film :)
Efter bion drog vi till donken (igen!) och käkade cheeseburgare. Vi försökte mest komma på vad vi skulle göra, men klockan var tolv och det finns inte så mycket mer än krogen öppet då. Det slutade med att vi åkte till nån krog i Salem.
Kom hem runt halv två och var tvungen att tvätta bort sminket direkt eftersom jag tror att jag är allergisk mot min flytande eyeliner. Mina ögon sved som fan hela dagen igår, och precis när vi skulle gå från krogen sved det så mycket att tårkanalerna bara öppnade sig. Jag sa det till Cissi att nu fattas det bara att jag börjar vingla också så är jag ett praktexemplar av en full fjortis :P

Idag jobbar jag med lillebror fram till 17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback