Pancakes


Olof var typ världens bästa igår och lagade pannkakor lagom till att jag kom hem från Stockholm :) Det var så mycket gott att jag inte orkade mer än 3 stycken.

Den första fylldes med banan, grädde och chokladsås medan den andra fylldes med jordgubbar, grädde och chokladsås. Den tredje hade jag bara socker på.

Ikväll blir det leftovers till middag för min del. Olof är iväg och har avslutningspartaj med klassen så jag ska proppa i mig pannkakor och glo på film hela kvällen :) Imorgon ska jag träffa seminariegruppen vid 10 och sedan är det föreläsning 14-16 så det blir en heldag. Det kommer ju att suga hästballe om det är lika fint väder som idag, men jag får väl njuta av vädret under mina rökpauser eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback