Over and out

Det har varit en väldigt händelserik dag för min del. Jag jobbade med Kalle 8-18 och vi åkte som sagt iväg till farmor och fick presenter. Sen skjutsade pappa upp mig och Bonnie till hydet där det var crewmöte inför lördagen. Vi fick såna där gula fula västar med reflexer eftersom vi ska vara publikvärdar eller nåt sånt. Vi ska typ bara stå i gräset och se dumma ut och förklara för folk vart inträdet ligger. Tänkte försöka gräva fram mina gamla crewtröjor också så att man har någonting att ta på sig, det vore ju en fördel.

Imorgon ska jag lämna Kalle till taxin på morgonen och hämta honom från taxin på eftermiddagen. Däremellan vette fan vad som händer, men någonting lär jag väl hitta på.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback