Money, money, money

Usch vad jag inte orkar vara vaken egentligen. Jag ska jobba ungefär 11 timmar idag och 12 timmar imorgon. Suck. Å andra sidan är det väl inte särskilt mycket jobb, jag behöver mest bara passa Kalle och ge honom mat/byta blöja. Det svåra är att ta sig upp tidigt på morgonen eftersom min dygnsrymt för tillfället är inställd på att gå och lägga sig runt 02 på natten. Att jobba 11-12 timmar på cirka fem timmars sömn är inte så lätt. Jag kommer i alla fall få en massa pengar för det här, jag får helt enkelt fokusera på det. Plus att det är mysigt att umgås lite extra med lillebror :)

Varför finns det ingenting bra på tv vid den här tiden?

Kommentarer
Postat av: Patrik

Bah, jag brukar pressa 12,5h arbete på cirkus 5h sömn! Man får kötta på lite, känns ännu skönare när man slutar sen ;)

2009-05-13 @ 11:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback