Min mormor har världens coolaste namn

Hon heter Valborg.

Det känns som att jag inte har uppdaterat på flera år. Jag har helt enkelt inte suttit särskilt mycket vid datorn de senaste dagarna på grund av solskenet och Valborg :)

Torsdag: Jag släpade mig upp ur sängen vid halv nio för att göra mig iordning. Sen kom Therese och T-röd och hämtade mig och vi åkte ner på stan. Vi missade nästan hela forsränningen, men en del frigolitbåtar hann vi se. Efter det traskade vi upp till ekonomikumparken där det kryllade av ungdomar. De hade till och med livemusik, inte för att någon direkt lyssnade, men det var mysigt. Vi drack lite, rökte vattenpipa och hade allmänt trevligt. Fräknarna blommade upp på näsan och jag satt ändå bara där i typ två timmar. Sen rörde jag mig ner mot stan, mötte upp Olof och vi sällskapade på tåget till Stockholm. På kvällen hade Alexandra och Rickard inflyttningsfest och det var en riktigt nice kväll :)

Fredag: Bakis och jävlig. Ligger i sängen i stort sett hela dagen. På kvällen pallrade jag mig iväg till Saga för att grilla med henne och Amanda. Sjukt mysigt :) Dock fick vi sitta inomhus och käka eftersom solen hade försvunnit och tagit lite av värmen med sig. Efter att vi hade käkat och gjort oss iordning drog vi till Nina en stund, och sedan traskade vi iväg till Malin som hade inflyttningsfest. Det var riktigt kul att träffa folk man inte hade träffat på länge, samt lyssna på alla som körde Singstar :) Kvällen slutade hemma hos Nina och Conny där jag sov över i gästrummet.

Jag tog en promenad hem idag och gick över till Susanne för att hjälpa henne lite med sitt CV. Planerna för kvällen är bio, vilket jag har längtat efter så jäkla länge! :P Det ska bli skönt med en lugn kväll eftersom jag jobbar med brorsan imorgon 7-17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback