Måndagstankar


Jag skulle egentligen ha föreläsning idag klockan två, men jag orkar inte. Det är ansträngande att lyssna på Bo i två timmar och jag känner inte att jag orkar det idag. Därför ska jag sitta hemma och göra ingenting fram tills ikväll då jag och Therese ska iväg och träna. Spinning.

Nu har jag suttit här i minst tio minuter och försökt komma på vad jag ska skriva. Som jag nämnde igårkväll känns det som att det finns någonting som behöver komma ut, men jag vet inte vad. Å ena sidan känner jag mig väldigt tom och ihålig, å andra sidan känns det som att det finns alldeles för mycket tankar i mitt huvud så att allt bara exploderar och blir ett stort kaos där det inte går att sortera någonting längre. Allt bara flyter ihop. Hjärnsläpp kallas det om jag inte minns fel.

Nu blir det morgoncigg och apelsinjuice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback