Dumpa honom!

Efter att jag hade sett filmen igår insåg jag att jag måste läsa boken också. Tänkte inte så mycket mer på det förrän jag tidigare idag insåg att jag faktiskt redan hade boken! Den ingick i min beställning som jag gjorde för inte alls länge sedan, men som vanligt hade mitt minne helt svikit mig.

Jag bestämde mig i alla fall för att läsa boken eftersom jag är ensam i Thereses lägenhet utan någonting att göra (Olof har besök), men när jag började läsa den kom jag ihåg att jag redan har läst den! Eller i alla fall delar av den, korta utdrag som Amanda visade mig för väldigt länge sedan. Är det inte sjukt vilket dåligt minne jag har?


Läste i alla fall ut den från början till slut alldeles nyss och jag måste säga att jag förstår filmen mycket bättre nu, och jag kan helt ärligt säga att både boken och filmen är det bästa jag upplevt på länge. Nu är det dags att jag tar tag i mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback