Change of plans

Ikväll är det semifinal i Eurovision och jag antar att man borde kolla på det. Typ. I övrigt har jag aptråkigt, sitter bara och väntar på att pappa ska komma hem med mat till mig. Förhoppningsvis Donken :) Jag är nämligen hemma med Kalle eftersom han skickades hem från skolan pga feber. Pappa ringde och väckte mig vid åtta imorse och frågade om jag kunde komma hem och passa brorsan medan de jobbade så det var bara att packa väskan och dra. Jag fick i alla fall med mig datorn :) Jag ska jobba med honom varje dag till och med fredag och sen åker jag till Emma på lördag. Dock vet jag inte om jag kommer kunna stanna så länge eftersom sista bussen från Örebro går 18:05 :( Hade egentligen tänkt sova över där, men det gick inte. Känns som att allt bara rasade samman. Jag saknar ju Emma så himla mycket och det känns så tråkigt att bara få ses några timmar med tanke på att vi inte har setts på hur länge som helst. Det känns som flera år sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback