Att ge någonting en chans

Ikväll ska jag tvinga Olof att kolla på ett avsnitt av Harper's Island, bara för att se om han tycker om det :) Han är lite jobbig när det kommer till filmer/serier/musik eftersom han är en sån person som kan ogilla någonting utan att ens ha gett det en chans. Jag vet inte riktigt varför han gör så, personligen anser jag att man åtminstone ska kolla på en film innan man har rätt att uttala sig om huruvida den är bra eller inte. Det låter väl rätt logiskt? Hur som helst blir jag i alla fall väldigt irriterad när det uppstår sådana här situationer och därför försöker jag få honom att inse att allt är värt en chans.

Han är dock en större mes än mig när det kommer till skräckfilmer (vilket säger ganska mycket!) så vi får väl se hur han reagerar på en skräckserie... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback