Att bero på bilar

Det här blev en riktigt bra kväll faktiskt :) Nina plockade upp mig vid halv åtta och vi styrde bilen mot Skanssundet där vi tog en cigg och njöt av den fina utsikten. Det är helt sjukt att man inte spenderar mer tid ute i naturen egentligen, speciellt vid vattnet, det är så sjukt avslappnande och mysigt. Hur som helst drog vi sedan vidare till Donken och åt cheeseburgare och sedan släppte Nina av mig hos mamma och pappa.
När jag kom hem blev det Fast and furious med pappa, samt ostbågar och kolsyrat vatten. Nice. Dock sög filmen hästballe. Jag älskade ettan och jag trodde att den här uppföljaren skulle vara bra (jämfört med de andra två) eftersom det var orginalskådisarna. Dock tycker jag inte riktigt att det räknas som en bilfilm när det förekommer riktigt racing i mindre än en tredjedel av filmen. Det kändes inte som att den handlade om streetracingkulturen på samma sätt som i ettan. Fast å andra sidan, här sitter jag och försöker analysera den här filmen på ett sofistikerat sätt när det är helt meningslöst. Hur som helst, den enda av filmerna i serien som är värd att se är ettan. Så var det med det.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback