You're just 20, going on 21

Av någon anledning har jag flyttat tillbaka datorn in i mitt rum vilket innebär att jag ligger i sängen med datorn i knät. Detta kan uppfattas som väldigt bekvämt, men min personliga åsikt är att det är alldeles för bekvämt. Jag blir alltid så seg av att stirra in i en datorskärm som är alldeles för nära mina ögon samtidigt som jag halvsitter i en mjuk säng. Jag sitter hellre upp med datorn på armlängds avstånd från ögonen. Vem vet, jag kanske börjar bli gammal. Det låter i alla fall så... :P

Nu är jag klar med säsong 2 av 21 Jump Street och imorgon ska jag beställa säsong 3. Det är ett mirakel att jag får något skolarbete gjort överhuvudtaget med allt mitt tv-tittande/läsande och allmänt undvikande beteende.

Rökpaus och eventuellt chokladglass på gång nu. Jag lär väl återkomma senare med någon feelgoodlåt jag hittar på youtube ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback