Money, money, money

Precis hemkommen efter en jäkligt nice kväll hos Nina och Conny. Först gick vi till Picasso och käkade pizza (jag åt Ninas kanter eftersom jag redan hade käkat mat) och sedan satt vi där och ölade ett tag. Efter några timmar drog vi hem till dem och lyssnade på musik och körde Singstar :)

Fick förresten världens bästa erbjudande från jobbet också inför sommaren. En massa pengar bara för att vara "villig" som de kallar det. Det innebär i stort sett att om någon blir sjuk så ringer de mig. Passen jag har är till exempel 06-20, 20-08 eller dygnet runt, sen är det inte ens säkert att man får jobba. Min fasta månadslön (om vi antar att jag inte kommer få åka ut på något jobb alls) blir 17500 vilket inte sitter helt fel för att göra ingenting. Awesome! :D

Imorgon blir det bakispizza hos Nina och sen ska jag vidare till farmor och farfar för 70-årskalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback