Min helg .

Gårkvällen var väldigt trevlig. Jag, Olof, Patrik och Ahlmark satt först på Theodoras en stund. Sen var det meningen att vi skulle till någon hej-jag-har-precis-fyllt-arton-klubb, men vi hann inte dit innan gästlistan slutade gälla och vi orkade inte betala inträde. Det blir lätt såna klubbar när man är med killar, men man får offra sig lite ibland för att de ska få lite ragg ;) Hur som helst drog vi till Söderkällaren istället där vi satt nästan tills de stängde. Efter det drog vi till ett ställe som heter After i gamla stan där Patrik och Ahlmark utövade sina The Game-strategier vilket resulterade i att jag och Olof rullade hem istället :P
Jag tycker om att åka nattbuss helt själv med musiken på högsta volym i hörlurarna. Det är mysigt. Dock får man akta sig för att inte somna, det var nära några gånger men jag lyckades hålla mig vaken hela vägen hem till mamma och pappa.

Idag mötte jag upp Therese och Madde i stan eftersom vi skulle gå på medeltidsmässa och se deras kompis Emil slåss för kung och fosterland. Dock hörde vi av några snubbar som gick förbi att Emil låg hemma och spydde så vi gick därifrån och mot tåget istället. Nu har jag precis börjat ordna upp lagboken inför tentan. Massa såna där klisterlappar som ska in så att jag hittar allting jag letar efter imorgon. Klockan 08:00 gäller det. Det enda jag är orolig för är att jag inte ska vakna när larmet ringer. Jag saknar min gullefjunsignal som jag hade förut. Den var hemsk, men man vaknade i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback