It's a little bit funny, this feeling inside

Sitter här i Amandas säng medan hon är ute på verandan och pratar i telefon med Markus/röker :) Vi har klippt mig idag. Inte några radikala förändringar, bara toppat, men ändå. Det känns som att mitt huvud väger några kilo mindre. Imorgon blir det färgning. Slingning för att vara mer exakt. Vi ska lägga i slingor som är två nyanser mörkare än det jag har nu så att det ser mer naturligt ut :)

Förresten så är min rygg nu helt fuckad. Det känns som att någon har satt in en fet stålplatta över hela ryggen så att jag knappt kan röra mig. Eftersom jag stressar så mycket och inte har någon vidare hållning blir min rygg väldigt lätt stel och det knölar sig. Jag nämnde det för Olof för ett tag sen att det enda jag saknar med att vara tillsammans med honom är ryggmassagen jag brukade få :P Nu har jag inte fått ryggmassage en enda gång på över ett år och det har verkligen satt sina spår. Jag får väl muta honom med pengar eller något sånt. Fast det känns lite weird med sånt när det är ens ex. Det är ändå en någorlunda sensuell grej det där med ryggmassage så det vill man ju helst inte ha av/ge till sitt ex. Jävla sociala regler, dom suger! :P

Anyways, alldeles strax ska vi kolla på Moulin Rouge! Sjukt bra film och det var länge sen jag såg den så det ska bli skoj. Imorgon har jag ingen skola eller någonting sånt så vi får se vad jag hittar på efter att jag drar härifrån.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Börja gör lite situps, ju starkare magmuskler, desto bättre hållning :P.

Förövrigt tycker jag inte ryggmassage är så speciellt, det är inte mer sensuellt än man gör det till :P

2009-03-31 @ 23:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback