choc choc chip

Choc choc chip. Glass alltså. Jag och Olof var precis och inhandlade lite nödvändigheter :P

Det börjar kännas lite jobbigt inför PPU:n nu. Jag får alltid ångest dagen innan jag ska prata inför människor. Visst, det är mina klasskompisar och vi har haft PPU tillsammans i över ett halvår, men det är fortfarande läskigt. Jag tror att det är ansvaret som gör det jobbigt. Det faktum att jag ska ha ansvar för en hel lektion själv. Visst, vi är två personer, men det känns lika läskigt ändå. Jag förstår inte varför jag måste göra det här när det ändå inte betygsätts. Å andra sidan blir det här mitt andra PPU vilket innebär att jag slipper resten av terminen. Plus att jag tycker att vi har ett riktigt bra upplägg (även om mina elaka tankar säger annorlunda).

Kommentarer
Postat av: Spöket

Kommer nog gå bra ska du se, ta dig en whirre innan så blir du chillpill.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback