21 Jump Street


För tillfället sitter jag här och slappar framför 21 Jump Street och har precis klämt i mig lite middag. Jag har fastnat totalt för den här serien och nu har jag snart kollat klart på säsong 2 också. Dags att beställa 3:an! Vem vill inte se Johnny Depps stora genombrott samt världens sämsta skådespeleri och repliker? Det är faktiskt 80-talet vi pratar om. Jag älskar 80-talet och allt som har med 80-talet att göra, men jag kan inte förneka att skådespeleriet har utvecklats en hel del sedan dess. Det har även manusförfattarna gjort!

Idag var det som sagt jag och Petter som höll i lektionen (PPU). Vi hade ämnet religion och det gick förvånansvärt bra faktiskt. Jag är riktigt stolt över mig själv för att jag har klarat av den här biten. Alla i gruppen ska leda två PPU och det här var mitt andra så nu är jag helt klar. Det känns hur skönt som helst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback