When the night has come

Solen svek inte idag i alla fall. Jag och Therese tog som sagt en tripp till Uppsala och käkade på Subway med Olof och Åsa :) Hämtade alla mina räkningar och så. Det var en riktigt bra dag idag :) Jag insåg när jag var där hur mycket jag älskar Uppsala. Jag tycker inte om Stockholm med all stress och trängsel och sin storlek. Uppsala är precis lagom, helt perfekt. Inte för mycket folk, inte heller för lite, lagom stort. Helt underbart. Det enda jag egentligen tycker om med Stockholm är det faktum att de flesta av mina vänner bor där, och det är inte direkt en anledning att tycka om stället i sig.

Nu tänkte jag kolla på en film eller senaste avsnittet av True Blood. Vi får se helt enkelt.

Vi hoppas på solsken imorgon också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback