Twilight och lagboken

Precis hemkommen från Jenny där vi satt ett helt gäng och pluggade lite inför tentan som ska in på fredag. Det börjar kännas riktigt bra nu faktiskt :) Vi käkade även pizza och kollade på Twilight. Ganska skönt att koppla av lite när det är så mycket annat stressigt runtomkring. Jag måste också säga att Olof är väldigt snäll som står ut med att bo här med mig just nu. Jag blir alltid så PMS:ig när jag är stressad och jag är inte snäll någonstans, men det är han. En riktig kompis :)

Planen var i alla fall att jag skulle fortsätta plugga nu när jag kom hem, men det känns som att jag behöver en liten paus just nu. Tänkte eventuellt fortsätta plugga om någon timme eller så, om jag orkar. Vi får se helt enkelt. Imorgon är det i alla fall frågestund inför tentan, vilket även blir den sista lektionen vi har för terminen. Skööönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback