Solsken resulterar i näringsbrist

Nu har jag varit en sväng i Tumba C och gått på Apoteket. Köpte pollentabletter eftersom mina var slut. Det känns som att jag ska käka de här regelbundet fram till Hultsfred så att jag klarar av att bo på en fet jävla gräsmatta i en vecka. Inte det optimala för min allergi, men det är smällar man får ta.

Fick lönebesked idag också. Eftersom jag jobbar inom kommunen får jag inte lön förrän den 27:e varje månad. Dock blir det lön en dag tidigare (imorgon) eftersom den 27:e är på en lördag :) Wohoo!

Nu tänkte jag gå och äta någonting eftersom jag inte har ätit någonting alls på hela dagen. Det blir så när det blir varmt, jag glömmer bort att äta. Jag borde skriva en lapp och sätta i pannan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback