Shopping med mamma

Jag var nere i Tumba c med mamma för ett tag sedan och hjälpte henne med lite shopping. Jag är sjukt bra på att shoppa åt andra, men kanske inte lika objektiv när det kommer till mig själv.

Då var planerna för imorgon spikade i alla fall. Jag ska hem till mormor och morfar och äta lunch/middag. Eftersom jag har jour hela helgen vill jag inte direkt gå ut och supa eller vara uppe sent eftersom det antagligen kommer finnas något rövhål (ursäkta språket..) som sjukanmäler sig på lördag morgon. Oansvarigt och jävligt tycker jag, men erfarenhet säger mig att eftersom jag fick jobba dagen efter julafton och dagen efter nyårsafton är risken stor att jag får jobba dagen efter midsommar. Men men, det blir fint med lite extrapengar :)

Träffade Saga i Tumba också, hon hade klippt sig jättefint :D Nästan precis så som jag ska klippa mig, fast lite kortare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback