Pink lady


Idag är jag väldigt rosa. Rosa tröja och rosa gummistövlar. Det enda som fattas är mitt rosa Snobben-paraply, men det är hos mamma och pappa i Stockholm.


Jag känner mig alltid lite småtöntig när jag lägger upp dagens outfit eftersom jag inte direkt är en modebloggare, men de dagar då jag verkligen känner mig snygg/söt/positiv genom mitt val av kläder vill jag gärna visa upp det. Det här är trots allt en slags dagbok för min del, och jag får skriva vad fan jag vill! Enda anledning till att jag egentligen tycker att det känns lite töntigt är för att jag har många vänner som tycker det, men jag anser inte att det är mitt problem eller någonting så pass allvarligt att jag behöver ta hänsyn till deras åsikt i frågan :P

Kommentarer
Postat av: tina

Du va en mkt söt Pink Lady ska du veta! Tack för ikväll, syns imorrn på frågestunden - terminens sista lektion och sista juridiken ever... Tjohoo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback