Midsommarafton

Igår åt jag midsommarlunch hemma hos mormor och morfar, eller påsklunch som jag och Saga av någon anledning råkade säga hela tiden. Runt femtiden åkte jag till Tumba där Saga och hennes familj plockade upp mig med bilen. De hade precis käkat midsommarmiddag på donken eftersom de renoverar sitt kök. Klockrent. Anyways, sen rännde vi runt på lite olika ställen och fixade lite olika grejer, åkte hem till Saga och gjorde oss iordning. Jag skulle följa med henne på förkrök hos Robins kompis Bonelli eftersom Saga inte ville åka själv :P Jag köpte en 2-liters petflaska med alkoholfri äppelcider eftersom jag har jour. Höll mig nykter hela jäkla kvällen, vilket känns lite onödigt nu i efterhand eftersom jag inte blev inringd till jobbet imorse. Runt halv tolv skulle i alla fall de andra vidare mot TB's och jag skulle hem. Vi mötte upp Amanda och Fredrik utanför och Fredrik var snäll och skjutsade hem mig :) När jag kom hem blev det Ben & Jerry's och lite tv, sen somnade jag runt halv ett.

Det var en riktigt bra dag igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback