Korv

Ojojoj vilken händelserik kväll det har varit. Saga plockade upp mig runt fyra och vi drog till Camillas lägenhet för att hämta kläder och sånt till Saga som skulle på krogen senare. Efter det drog vi till Tumba C för att köpa strumpbyxor och alkohol. Sverigedemokraterna stod på scenen och höll tal med minst 20 poliser runtomkring sig. Knäppskallar. Anyways, sen tog vi en tripp till donken och klämde i oss några nuggets. Efter det åkte vi hem till Camillas mamma för att passa Jamie eftersom Camilla skulle skjutsa in Sebbe och hans polare till stan. Vi var väl där i lite mer än en timme eller nåt. De har apgulliga pudlar typ, och Jamie är sjukt söt! :) Sen när Camilla kom hem igen drog jag och Saga hem till henne för att hon skulle göra sig iordning. Någon timme senare åkte vi med Sagas mamma till Salem där Saga blev avsläppt, och sedan drog jag och Sagas mamma till Statoil där jag passade på att köpa en Ben & Jerry's :D

Nu är jag i alla fall hemma igen efter allt stoj :) Imorgon är det party i Sumpan följt av utgång, jag ska försöka få med mig Saga också. Det hela beror lite på hur bakis hon kommer va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback