Good morning sunshine

Nattbussen körde någon form av sightseeingtur i gamla stan igår, trots att den inte ens ska gå förbi där. Lite weird tyckte jag, men men. Vi blev 30 minuter försenade. Hur som helst kom jag i alla fall hem runt kvart över två så det var lugnt. Hann ju träffa Therese och Tobias vid centralen också för att äta cheeseburgare på donken. Dock blev jag lite äcklad när jag såg att min andra cheeseburgare var helt brun och geggig på en sidan. Alltså allt var brunt och geggigt. Osten, brödet, köttet. Inte mysigt! Pallade dock inte klaga så jag slängde bara skiten och gick.

Lite glad är jag också över att de inte ringde in mig till jobbet imorse, jag har nämligen fortfarande jour fram till 20:00 ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback