Bonnies födelsedag!

Nu har jag precis klämt i mig tre knäckemackor med philadelphia om någon är intresserad. Det har varit en sjukt rolig kväll trots en del tråkigheter (typ folk som kastar stolar). Men trots några små undantag har det som sagt varit en väldigt bra kväll och jag har träffat många trevliga människor :) Vi började med att käka tacos hemma hos Bonnie och hon öppnade paket och sånt. Sedan drog vi vidare till en snubbe i Tuna, och efter det vidare till en annan snubbe i Östertälje. Jag vet att jag ofta har väldigt svårt för att öppna upp mig inför nya människor, men efter ett tag gick det hur bra som helst :)

Tack Bonnie för en bra kväll! :)

Nu tänkte jag ta en cigg och sova lite. Imorgon tänkte jag eventuellt åka hem till Nina och spela lite Sims 3, men vi får se hur det blir. Dels måste ju Conny vara hemma (Nina jobbar) och dels får jag inte vara bakis eftersom jag måste orka ta mig dit :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback