Söndag i Uppsala

För tillfället har jag utnyttjat extranyckeln jag har till Thereses lägenhet för att låna hennes dator en stund. Jag har i och för sig inte frågat om lov eftersom min mobil knappt har något batteri, men jag skulle ändå förbi här och hämta hennes räkningar så det är nog inga problem :)

Jag har hur som helst lyckats fastna här i Uppsala tills imorgon eftersom lönen kommer in på kontot då. Biljetten hit kostade lite mer än beräknat så jag har inte tillräckligt med pengar för att ta mig hem :P Jag har dock varit väldigt duktig och packat ner alla mina kläder, skor, mössor, halsdukar och diverse sladdar i flyttkartonger så att jag är redo inför flytten om två veckor. Det ska bli sjukt spännande att flytta in i en studentlägenhet, men samtidigt lite läskigt för man vill ju inte behöva dela kök med några jobbiga jävlar :P

Planen för ikväll är att möta upp Åsa om typ en och en halv timme, sen ska vi hem till henne och ha filmkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback