Roadtrip


Nina plockade upp mig runt 10 imorse och vi begav oss ut mot Värmdö. Vi skulle till Ninas mamma och hämta en cykel och sen till Gustavsberg för att kolla lite i affärer. Jag lyckades även komma över min rädsla för Vera, hon ville ju egentligen bara kramas. Dock kom jag inte över min rädsla för spindlar eftersom de jävlarna hade bosatt sig i kartongen med Ninas cykel. De hade även sällskap av några sniglar och andra äckliga saker.
Det var i alla fall skönt att vara lite utomhus och så :) Vi lyckades även klämma i oss kyckling och potatissallad innan vi drog därifrån.

På hemvägen började jag må illa och nu känns det nästan värre. Alvedon fungerar inte. Jag tänkte käka lite mat och typ läsa en bok eftersom jag måste vara frisk imorgon när jag ska jobba på Hydet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback