All there is to say


Jag är lätt den hetaste bikerbruden i stan alltså ;) Haha. Pappa hämtade mig från jobbet för någon timme sedan med hojen och jag hade inga solbrillor så jag fick låna hans retroaktiga bikerbrillor. Det kombinerat med min babyrosa tjocktröja och min ljusblå ryggsäck hade liksom inte kunnat bli bättre. Klockrent.

Anyways, imorgon är det Hultsfredsfestivalen som gäller! Jag har inte varit där sedan 2006 så vi får väl se vad som har förändrats. Inte särskilt mycket gissar jag på, förutom att jag är äldre och kommer tycka att alla fulla 15-åringar är fjortisar. Å andra sidan var jag också där första gången när jag var 15 så jag har också varit fjortis. Lite empati vore kanske på sin plats, men det är roligare att skratta åt dem när de ramlar i diken och gnälla på dem när de är för högljudda :P

Jag kommer antagligen skriva något inlägg med texten "Hultsfred nu kommer vi!" eller någonting annat klyschigt och töntigt imorgon, annars återkommer jag på söndag med världens baksmälla och en massa roliga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback