Underbar helg!

Fredag: Partaj hos Nina och Conny. Det verkar vara det varenda gång jag kommer hem, eller så beror det på att de har partaj varenda helg :P Hur som helst var det kul att träffa alla igen, mycket skoj o snack o sånt :) Lite dumma saker som hände i slutet av kvällen, men det gick bra till slut.

Lördag: Therese hade fyllt 21 tidigare i veckan och det skulle firas! Vi startade med middag på Mongolian BBQ. Så jävla nice buffé! :D Sen drog vi vidare till världens coolaste pub EVER! Sjätte tunnan hette stället och det låg i gamla stan. Medeltidspub med keramikmuggar och mjöd och livemusik och träbord och jävligt nice stämning! :D Jag och Olof drog iväg en stund efter tolv och mötte upp Patrik, Alexandra och Rickard vid hötorget. Vi drog till donken och käkade lite, sen släpade vi med oss Patrik tillbaka till Sjätte tunnan :)

Idag: Jobbade med Kalle under dagen, men fick snilleblixten att jag och Therese skulle spela biljard. Vi möttes i stan strax innan halv nio, letade förjäves efter en pizzeria men hamnade på Max. Sen drog vi till Biljardpalatset vid Fridhemsplan. Vi drack cider och spelade lite biljard och sen lyssnade vi på dålig karaoke. Therese var bäst på biljard för hon skjöt ner både mina och Tobias bollar :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske inte bäst, men helt klart omtänksammast!

2009-01-26 @ 19:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback