Torsdag

Eftersom jag fick pengar idag passade jag på att shoppa lite nödvändigheter på stan :) Jag hatar att gå runt på stan precis efter löning, människor är helt jävla galna! Med tanke på hur det ser ut på stan direkt efter löning undrar man hur många det egentligen är som slösar upp alla pengar lagom till mitten av månaden? Jag trodde att det bara var vårdslösa ungdomar med noll respekt för pengar (typ som mig), men med tanke på att de flesta armbågar man får i magen efter löning tillhör vuxna börjar man undra lite. Skönt i alla fall att få pengar en dag innan alla andra, nu kan jag ta det lugnt imorgon :P

Jag borde plugga ikväll eftersom jag har seminarie imorgon, men vi får väl se hur det blir med det. Motivation är inte någonting som kommer i storpack nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

tackar så mkt ronja!

nej det där med motivation letar jag också efter. har påbörjat att göra arbetsprover till massa skolor. men man känner sig så sjukt.. nere eller nått. haha. fan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback