Nyårsafton

Eftersom min kamerasladd har varit borta så har jag inte kunnat lägga upp bilderna från nyår, men här kommer de i alla fall. Bättre sent än aldrig :) Nyårafton spenderades i Tumba hemma hos Nina och Conny med Olof, Patrik, Micke, Rickard, Alexandra, Hanna och Martin.

Observera att jag var spiknykter på nyår. Smuttade på ett litet glas jäger hela kvällen. I övrigt drack jag alkoholfri cider. Somnade gjorde jag vid tretiden och de ringde in mig till jobbet runt sex på morgonen. Jag var inte världens gladaste dagen efter, men det var i alla fall tur att jag inte hade druckit!


Jag och Nina i början av kvällen :)


Nina och Conny :)


Jag och Nina :)


Patrik och Olof lyckas inte riktigt se bra ut på kort :P


Olof och jag på väg ut för att fira in tolvslaget :)


Nina och hennes sjukt fina mössa! Jag försöker se cool ut med en cigarill i munnen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback