Nervös

Egentligen borde jag väl gå och lägga mig, men jag är alldeles för exalterad. Jag vet inte om det är på ett bra eller dåligt sätt, men jag är definitivt nervös inför att börja vårterminen imorgon. En hel termin av statskunskap och juridik känns inte direkt lockande. Å andra sidan vet jag att det är nödvändigt för att jag ska kunna arbeta med det jag vill. Suck. Jag hoppas verkligen att jag klarar det här, jag är nämligen inte hundra procent säker på det.

Jag återkommer imorgon efter skolan!

Kommentarer
Postat av: tina

klart du klarar det! måste dock erkänna att jag förstår tanken där, känner rätt lika... men vatuuuusan, klarade vi osmans föreläsningar bör vi överleva allt ;-)

Ses imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback