Mitt i natten

Känner mig helt slut i kroppen. Huvudet känns som en stor blyklump. Egentligen borde jag väl ta det som ett tecken på att det är dags att sova, men jag orkar inte gå och göra mig iordning så det blir nog ingenting med det. Jag är en riktigt lat jävel :P

Första dagen i skolan var väl helt okej. Föreläsning 10-12. Enligt min mening hade det varit skönare att börja 12, men man får inte alltid som man vill. Efter föreläsningen åt vi lunch i matikum och sedan satt jag med Therese och pluggade en stund. Mötte upp Olof i stan när han slutade och så gick vi till Pressbyrån för att fylla på busskorten. En otroligt intressant dag. Eller inte. Sen jag kom hem har jag hunnit äta middag, köpa godis, kolla på Eagle Eye (väldigt bra!) samt prata med Therese i telefon i två timmar :)

Kommentarer
Postat av: Petra - pivii

Det där är så sjukt, jag är lika dan. Man är för lat för att gå och lägga sig, eller typ för att gå på toa:P hehe.. Vart är universum påväg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback