Mammut

Äntligen hemma vid min egen dator :P Kom hem runt 11 imorse och störde Olof lite medan jag väntade på att åka till skolan. Mötte Martina vid kvart i ett utanför klassrummet, men vi blev lite fundersamma över varför inte läraren var där ännu. Självklart får vi reda på att vår grupp har bytt tid och att vi framöver har PPU 15-17. Kuuul. Två timmar för tidiga var vi så vi satte oss i Matikum istället och dödade lite tid. Efter ett tag gick jag och Therese ner till en kiosk för att köpa cigg och sedan bar det av till skolan igen för att gå igenom mitt och Martinas PPU med läraren innan lektionen. Vi skulle nämligen vara duktiga och hålla i ett PPU helt själva, vilket gick strålande! :)

Efter skolan gick jag och Therese ner på stan och käkade middag på Max och kollade lite i affärer. Planen var att gå på bio så vi hörde av oss till Åsa som också var på :) Det blev Mammut. Ännu ett mästerverk av Lukas Moodysson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback