Lista!

Snodde den här listan från Cissi :)

Ålder?
20 år
Var bor du? Uppsala, men kommer från Tumba
Bor tillsammans med? Olof
Husdjur? nej
Färg på hus? Typ beige?
När är du född? 1988
När tog du studenten? 2007
Något jobb? Personlig assistent åt min bror samt på en vikarepool
När ska du sova ikväll? Ingen aning
Kramat någon idag? Nej
Pussat någon idag? Nej
Vad har du ätit idag? Ingenting, en flaska coca cola :P
Dagens klädsel? Mörkblå jeans, rosa tröja, grå mössa, rosa halsduk och grå knästrumpor
Dagens smink? Mascara
Hur många har du kysst? Alldeles för många för att räkna på två händer
Vem kramade du senast? Therese
Har du flick/pojkvän? Nej
Vem pratade du med i telefon senast? Jenny
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Olof som kommenterade filmen The Evil Dead som jag och Therese kollade på igårkväll

FAVORIT:
Film? American History X
Låt? Just nu är det Melissa Horn - Sen en tid tillbaka
Årstid? Hösten när löven blir färgglada, men helst utan regn
Mat? Kyckling och ris med currysås
Dryck? Så länge det är kolsyrat är jag nöjd! :)
Färg? Rosa, mintgrön, turkos
Land? Jag har inte varit i så många länder, men resan till Tyskland var riktigt nice :)

SENASTE:
Personen du tänkte på? Olof, jag funderade på när han kommer hem
Gången du spydde? På fyllan någon gång
Gången du grät? Den här veckan när jag kollade på one tree hill
Pizzan du åt? Fem dagar i rad nu!
Gången du var i Göteborg? När jag var liten och vi var på Liseberg :)
Gången du var i Sthlm? Över jullovet
Gången du var hög? Länge, länge sen
Personen du kysste? Hemligt

ANTINGEN ELLER:
Svart eller vitt? Svart
Hund eller katt? Hund
Ut och festa eller hemma och mysa? Det beror på humöret
Tv-spel eller datorspel? The Sims på datorn
Singel eller upptagen? Singel
Lunarstom, helgon eller Playahead? Facebook
Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad, men mest för att jag är så blyg :P
Big Brother eller Paradise Hotel? Både och, det är väldigt intressant att studera människor!
Svart hår eller blont? Jag har haft både och, trivs lika bra i båda :)
Blåa ögon eller bruna? Blå
Choklad eller lakrits? Choklad
Göteborg eller Stockholm? Jag vet inte så mycket om Göteborg så jag kan inte riktigt svara på den frågan :P
Högerhänt eller vänsterhänt? Vänsterhänt
Coca cola eller fanta? Coca cola
Randigt eller prickigt? Randigt
Älska eller älskas? Helst båda två samtidigt :)
Leva eller dö? Leva
Pizza eller kebab? Pizza

VEM:
Sjöng du senast för? Olof, fast jag sjöng inte för honom utan han råkade bara vara i samma rum
Hade du senast en msn konversation med? Jenny
Spelade du tv-spel med senast? Jag spelar aldrig tv-spel :P
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Ingen speciell just nu
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen vad jag vet :P
Förtjänar att dö? Ingen i min närhet i alla fall
Vill du sova bredvid inatt? Johnny Depp, Shia LaBeouf, Edward Norton... ska jag fortsätta? :P

VAD:
Vad vill du helst göra nu? Spola framåt tre år så att jag har tagit min examen!
Önskar du att du slapp göra? Skolarbete :P
Vill du ha nu? Mat!
Önskar du dig i julklapp? Det är ett tag kvar så jag har inte riktigt bestämt mig ännu :P
Längtar du till? Hultsfred och Las Vegas :)
Tycker du om dina betyg? Rätt bra :)
Ångrar du i ditt liv? Man lär sig av alla sina misstag
Hur mycket är klockan? 15:13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback