Gudfadern och Linkin Park

Chips, läsk och en chokladkaka. Det blir inte bättre än så :P Jag och Olof har kollat på Gudfadern II ikväll. Vi kollade på första filmen igår. De var faktiskt riktigt bra, mycket bättre än jag minns dem. Det kan dock bero på att jag endast har sett dem i onyktert tillstånd i en stuga uppe i Norrland med Saga :P Den korven är förresten i Indien nu och njuter av värmen. Jag är inte alls avundsjuk... :P

Just nu är det Linkin Park på MTV. Något program om dem. Alla verkar tycka att de är så jäkla töntiga, men deras musik fick mig att klara mig igenom dåliga tider. Det är sjukt att musik kan påverka en på det sättet, att det kan spela så stor roll. Fascinerande. Sjukt mycket nostalgikänslor varenda gång jag lyssnar på Linkin Park i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag gillar Linkin Park =0

2009-01-17 @ 09:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback