Grannar som låter

Det verkar bara vara du och jag Nina ;P

Det blev lite sovmorgon idag. På sista tiden har jag inte kunnat gå upp innan tolv. Jag vet inte varför egentligen, men det kan säkert ha med årstiden att göra. Hur som helst är jag uppe nu, även om det känns som att kroppen inte riktigt hänger med.

Det är sjukt hur lyhört det är i det här huset. Grannarna spelar musik just nu och det hörs jäkligt bra. I övrigt brukar jag höra vad som påminner om en penna som tappas i golvet i lägenheten ovanför. För att inte tala om "borrandet" som förssiggår nästan varenda dag. Vi har dock kommit fram till att det antagligen är en mixer av något slag. Det låter mer logiskt än att de har saker att sätta upp på väggarna varenda dag. Det bästa var att två dagar i sträck hörde man först borrandet, sen någon som börjar skrika och svära. Typ "Aj, jävla helvete!" och sånt. Två dagar i rad. Inte en gång, utan två. Personen som sköter mixern måste vara jäkligt dålig! Vad gjorde han liksom? Stoppade ner handen och skar av ett finger? Två finger till och med, ett om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback