Choko körsbär

Det känns lite läskigt att vara ensam hemma, men samtidigt är det antagligen någonting jag borde klara av i 20-årsåldern :P Olof är iväg på Oasis-konsert i Stockholm hela kvällen. Han skulle försöka hinna med sista tåget hem eftersom han börjar skolan klockan åtta imorgon (!), men det beror lite på hur länge konserten håller på. Han kan ju inte missa slutet :) Hur som helst har jag i alla fall Therese som bor nära och hon lovade att komma över om jag blev alldeles för ensam och rädd :)

Dagen började i skolan med lite pluggande. Efter en stund gav vi upp och gick ner på stan och shoppade (jag och Therese alltså). Vi var i stan i typ fyra timmar. Inte konstigt att vi hade ont i fötterna :P Köpte massa nytt te också! :D Choko Körsbär och Cream Peach.

Nu blir det Veronica Mars och lite coca cola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback