Britney Spears

Precis hemkommen från ett möte med Jenny och Gustav i stan. Vi satt och fikade o diskuterade våra PM. Det blev te och chokladmuffins för min del :) Sen hämtade jag ut mina och Olofs paket på Preem. Jag hade fått hem mina nya fina blå hörlurar plus kurslitteratur. Olof fick en massa roliga filmer som han beställde från cdon.com så ikväll är det filmkväll :)

Just nu sitter jag och lyssnar igenom Britneys nya album. En positiv överraskning faktiskt. Jag har aldrig gillat hennes musik, inte ens när hon var ny, men nu verkar det som att hon har lite mer "riktiga" grejer att sjunga om med tanke på allt som har hänt. Texterna är faktiskt riktigt bra. Jag är dock inte jätteförtjust i själva melodierna eftersom de är så poppiga. De här texterna skulle kanske passa bättre med en annan musikstil, men jag tycker definitivt att hon har gjort någonting riktigt bra av sin karriär nu när det har gått så dåligt. Som sagt, jag är positivt överraskad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback