Sjukling med nya kläder

Febrig och snorig, så skulle man kunna beskriva mig idag. Det blev inte direkt bättre av att jag var nere på stan och gick i affärer tidigare idag. Fast det var värt det för jag köpte världens finaste jeansväst på Gina Tricot! :D Det är inte, som Olof trodde från början, en löst sittande jeansjacka med avklippta ärmar. Det är en tight och kort jeansväst som endast täcker bysten. Sådeså. Sjukt snygg, men orkar inte hålla på och posa nu. Bilden på Gina Tricots hemsida suger, där sitter västen skitlöst på dockan och det är väldigt osmickrande helt enkelt. Men i verkligheten är den tight. Anyways, känner att min feberyra börjar ta över mitt skrivande lite smått.

Kvällen kommer bestå av lösgodis, naturgodis och glass. Eventuellt läsk. Olof ska iväg på partaj med några klasskamrater så jag har hela lägenheten för mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback