Min helg!

Fredag: Jag mötte Saga i tumba centrum och vi rullade in en snabbis på systemet. Sen hämtade vi upp hennes brorsa och köpte med oss donkenkäk hem till dem. Efter att vi hade gjort oss iordning åkte vi till Robin och hans brorsa i flemingsberg där vi spelade lite ölspel och hade allmänt trevligt. Lite senare på kvällen bestämde vi oss för att rulla mot TB's, men det tog lite längre än beräknat. Vi fastnade i hissen! Robins brorsa bodde på 8:e våningen och mittemellan 2:a och 3:e våningen fastnade hissen. Vi satt fast i 40 minuter med en klaustrofobisk Saga. Fast jag måste säga att om jag någonsin fastnar i en hiss igen är det definitivt de här människorna jag vill fastna med :P Efter att vi äntligen hade kommit ut tog vi tåget till Tumba och mötte Nina för att sedan traska vidare till TB's. Väl där dansade vi som dårar tills de stängde, sen tog jag en taxi hem. Kom hem runt tre :)

Lördag: Saga och Camilla hämtar mig framåt kvällen och vi åker hem till Camilla. Dricker lite, kollar på Melodifestivalen. Jag drog innan det kom mer folk eftersom Nina så snällt hämtade upp mig med bilen :) Vi cruisade runt lite och sedan drog vi hem till henne och Conny. Grabbarna kom senare eftersom de hade varit och käkat pizza på Picasso. Vid halv två tog jag sista bussen mot centrum som även Saga hoppade på. Kul med lite sällskap på vägen hem :)

Söndag (idag): Jag träffade Susanne en snabbis på eftermiddagen och vi bestämde oss för att nästa gång jag är hemma ska vi göra egna köttbullar! Haha. Sen tog jag mitt pick och pack och satte mig på tåget. Kom hem till Uppsala runt halv sju så jag och Olof gick till affären och köpte gott bröd och lite grejer för att göra grillade mackor (i ugnen). Vi skulle egentligen köpa semlor också men de hade bara bottenskrap kvar så vi köpte kladdkaka och grädde :) Nu har vi kollat på tre avsnitt av Skins och det börjar väl snart bli dags att sova.

En sjukt bra helg har det i alla fall varit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback