When the time is right


Jag är så SJUKT GLAD idag! :D Först och främst vaknade jag med snöstorm utanför fönstret. Jag glädjeskuttade hela vägen till skolan och hela vägen tillbaka. Jag kastade en massa snöbollar på Olof också, det var skoj. Sen ringde jobbet och berättade att en av kunderna (min absoluta favoritkund!) hade ringt dem och bett att jag skulle hoppa in under julveckorna eftersom hon tycker att jag är så jäkla bra. Jag blir så himla glad av att höra sånt. Nu ska jag i alla fall jobba två dagar nästa vecka hos henne och jag är så himla glad :)

Nu ska jag kolla på How I met your mother med Olof.

Kommentarer
Postat av: Nina

För när Ronja mår bra, mår Nina bra. Perfekt "Svensson Svensson" - citat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback