Sleep tight

Nu är ju frågan om man ska gå och lägga sig eller sitta uppe och kolla på slutet av Resident Evil. Jag har precis kollat klart på Mannen med oxpiskan med farsan. Kände redan när den började att jag var alldeles för trött för att kolla på film, men jag kämpade mig igenom den eftersom jag tycker det är så himla kul att kolla på film med pappsen. Anyways, jag är väldigt nöjd med min nya dator (som jag sitter vid just nu) även om jag idag insåg att det faktiskt inte går att välja skrivbordsinlägg på grund av att jag har Windows 7 starter. Det suger att ha en blå bakgrund med windows-loggan, men men.

Imorgon blir det Avatar i 3D med mamma, pappa och chrillan. Ska även svänga förbi media markt och kolla efter ett laptopfodral till den här rosa saken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback