Inspirationen flödar

Nu har jag storstädat garderoben. Det behövdes verkligen med tanke på att man inte ens kom fram där inne. Det låg kläder över heeela golvet. Jag är lite dålig på det där med att ha ordning och reda. Nu är det i alla fall fint igen så det känns bra.

Jag beställde lite scrapbook-grejer igår (läs: klockan tre inatt..). Det var nog väldigt mycket av ett impulsköp, men jag har funderat ganska länge på att göra en scrapbook till mig själv. Jag gjorde en superfin till Amanda förut med bilder på henne och mig, så nu tänkte jag göra en till mig själv med mig och mina vänner. Skönt att ha någonting att sysselsätta mig med när jag blir röksugen eller så. Ska köpa mer garn också så att jag kan sticka en halsduk till. Armbandstillverkningen ligger lite på hyllan just nu. Jag hade en peak med det för någon månad sen så nu behöver jag en liten paus för att få tillbaka inspirationen. Därför blir det scrapbooking och stickning istället :)

Jag har nyligen upptäckt att jag har radio på min LP-spelare vilket innebär att jag de senaste dagarna har kunnat somna med musik igen. Det är helt fantastiskt!

Nu är det nog dags att börja tänka på refrängen, men jag återkommer imorgon. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback