I'd like to make myself believe that planet earth turns slowly

Nu är det ju såhär att jag och min PM-kompis bestämde oss för att inte gå på handledningen imorgon. Detta gör att jag har möjlighet att sova hur länge jag vill, vilket i sin tur resulterar i att jag typ aldrig kommer gå och lägga mig. För tillfället dödar jag tid med att kolla på avsnitt av Dollhouse. Jag tror att jag är rädd för att gå och lägga mig, typ för att jag inte vill att tiden ska gå så fort och jag blir stressad och jag är fast i det förflutna och bla bla bla psykobabbel o.s.v. Jag ska ta upp detta med min kurator nästa gång jag träffar henne, när det nu blir. Jag har inte råd längre, det är dyrt att uppnå en hälsosam mental hälsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback