I need to be with me right now

Hm. Jag känner mig faktiskt ganska nöjd just nu. Det har varit ganska mycket på en gång under hösten, gällande pojkar alltså. Det har varit så mycket upp och ner att både hjärtat och magen har varit i halsgropen flera gånger. Det har varit lite jobbigt eftersom allt har hänt så snabbt och sen avslutats lika snabbt, jag har liksom inte hunnit med i tankarna. Nu känns det äntligen som att allt börjar lugna ner sig, och det var nog det jag behövde. Det var väl därför jag avbokade dejten i fredags. Det känns som att jag behöver en paus från allt som har med pojkar att göra. Det är klart att man vill ha någon att krama och så, men jag behöver vara själv ett tag :)

Kommentarer
Postat av: B

hihi vi får helt enkelt va ifrån varandra ett tag! ;)

2009-12-08 @ 19:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback