Dancing the night away

Satt precis och redigerade lite bilder från mobilen. Jag är så lat att jag nästan aldrig orkar föra över mina bilder från mobilen till datorn eftersom det är så otroligt ansträngande att gå och hämta USB-sladden.. Hur som helst tänkte jag att jag lägger upp några nu, bara för att.


En kväll på Stocken förra veckan.

Nu har jag diskat all disk som har stått i mitt rum i alldeles för många dagar. Jag är lite dålig på det där med att städa efter mig, men ibland måste man faktiskt ta tag i saker även om det är tråkigt. Jag kände mig lite duktig/gammal/tråkigast i världen när jag insåg att jag står och diskar klockan elva på en lördagkväll :P

Nu blir det tv och sen sova. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback